Comunicació

Grau

En la societat del coneixement, la comunicació ha adquirit una rellevància crucial que ha provocat l'aparició de professions emergents i una demanda creixent de comunicadors.

El grau de Comunicació està dissenyat per formar professionals experts en l'activitat comunicativa, tenint en compte tant els diferents mitjans i suports (digitals, audiovisuals i escrits) com la diversitat d'objectius estratègics (informatius, expressius o persuasius).

Inici: 21 febrer 2018

Títol: Comunicació

Gràcies a l'ús intensiu de les tecnologies de la informació, camp en el qual la UOC és un referent mundial, i a l'atenció envers els canvis constants de l'entorn comunicatiu, l'estudiant es convertirà en un comunicador polivalent, amb capacitat d'adaptació a diferents contextos comunicatius.

La UOC: una manera diferent d'aprendre comunicació

El grau de Comunicació és una titulació oficial amb un pla d'estudis transversal. Per això, constitueix una alternativa als programes tradicionals, que parcel·len la formació en tres disciplines independents: Periodisme, Publicitat i Relacions Públiques, i Comunicació Audiovisual.

A part de la formació generalista, el programa de la UOC també ofereix una especialització per mitjà dels perfils d'optativitat, que estan orientats a facilitar la inserció de l'estudiant en el mercat laboral. L'estudiant pot escollir fins a dues de les sis especialitzacions: Creativitat publicitària, Creació audiovisual, Gestió publicitària, Gestió audiovisual, Comunicació corporativa i relacions públiques, i Comunicació informativa.

La UOC té quinze anys d'experiència en la formació de comunicadors, amb un professorat integrat per professionals en actiu. El grau també inclou pràctiques virtuals o presencials en empreses del sector.

Descarrega't el fullet informatiu del programa

Titulació oficial

El grau de Comunicació de la UOC condueix a l'obtenció d'un títol oficial i homologat pel Ministeri d'Educació, Cultura i Esport en el Reial decret 1393/2007, de 29 d'octubre, publicat en el BOE núm. 34-2013 el 8 de febrer de 2013.

Els títols de grau, màster universitari i doctorat que expedeix la UOC són títols universitaris oficials que tenen validesa en tot el territori espanyol i als països de l'espai europeu d'educació superior (EEES). La validesa en altres països dels títols universitaris oficials expedits per la UOC vindrà determinada en cada cas per les lleis d'educació de cada país

Consulta més detalls sobre:

+ Qualitat titulació

+ Homologació

+ Legalització

Accés obert

Sol·licita l'accés

Inici de docència: febrer

Omple el formulari i accedeix de manera gratuïta i sense compromís al Campus Virtual

Telèfon fixEx.: 932532300
Telèfon mòbilEx.: 123456789

Formem part de:

Ischools

Matrícula anticipada

Matrícula anticipada fins al 8% dte., si et matricules fins al 19 de desembre inclòs.

Pots fraccionar el pagament del teu grau en quotes.

Titula't en #eltuquevolsser

rePENSAR