Gestió avançada de projectes

Inici: 20 setembre 2017

Idioma: castellà

Objectius i competències

En completar aquest curs, l'estudiant serà un usuari de la llengua que:

• Comprèn les idees principals de textos sobre temes amb els quals està familiaritzat.
  • Pot desenvolupar-se en situacions lingüístiques reals en contextos de feina, estudi o temps lliure.
  • Pot produir un discurs senzill i coherent sobre temes d'interès.
  • Pot descriure fets, experiències, emocions i aspiracions i donar opinions.
  • Pot justificar les opinions personals o explicar els seus plans.

Continguts

L'estudiant trobarà un entorn digital que afavoreix l'aprenentatge i la pràctica de les destreses lingüístiques (llegir, escriure, escoltar i parlar). Farà servir la llengua anglesa amb companys i companyes de la seva aula a partir d'activitats i recursos d'estudi. L'estudiant és lliure d'organitzar-se l'estudi segons les seves necessitats i el seu temps disponible, tot i que haurà de seguir una avaluació contínua amb activitats, individuals i col·laboratives, assenyalades des del primer dia del curs (activitats orals i escrites).

La nota final del curs es calcula a partir de les notes obtingudes en diferents activitats anomenades proves d'avaluació continuada i, al final del curs, cal portar a terme una prova presencial, d'una hora de durada, per validar l'autoria del treball virtual efectuat al llarg del curs.

La nota final es basa en dos tipus de qualificacions: les qualificacions de l'Avaluació Continuada (AC), que recull les notes obtingudes durant el curs, i la nota de la Prova de Síntesi (PS), que es fa presencialment.

Quan acabi el curs, si has aprovat l'AC, t'hauràs de presentar a la PS. La nota final es calcularà a partir de la nota d'AC i la nota de la PS. Per tal de superar l'assignatura, és imprescindible aprovar l'AC i la PS.

Per a més detalls, pots consultar la taula de continguts.

Requisits previs

No cal tenir coneixements previs específics per cursar aquesta assignatura.

El seguiment i la superació de les assignatures cursades porta a l'obtenció d'un certificat de la UOC. Aquest document permetrà la convalidació -o reconeixement- amb les assignatures dels estudis universitaris de la UOC sempre que es reuneixin els requisits previs determinats.

Gisela Grañena Gimeno

Requisits tècnics

Per al seguiment d'aquesta assignatura és necessari disposar d'un ordinador de sobretaula o portàtil amb connexió a internet (per banda ampla, ADSL o cable) i un monitor amb una resolució mínima de 1.024 x 768 píxels. Per a poder consultar alguns materials també pot ser necessari un lector de DVD.

És recomanable que la CPU (sigui d'un ordinador de sobretaula o d'un portàtil) tingui com a mínim 2 GB de memòria RAM i 2 GHz de velocitat de processador.

És necessari un sistema operatiu Windows XP (o superior), Mac OS o Linux*. També es necessita tenir instal·lat un dels navegadors següents: Internet Explorer 9.0 (o superior), Mozilla Firefox o Chrome.

* A causa de la gran varietat de distribucions que hi ha, no especifiquem totes les versions possibles.

Procés de matrícula

1. Formularis de matrícula

Emplena el formulari de matrícula del curs concret que t'interessa, que trobaràs a la part superior de la pàgina.

2. Accés al campus

Un cop feta la matrícula, rebràs les claus d'accés al Campus Virtual. És molt recomanable que hi accedeixis per a anar-te familiaritzant amb l'entorn. Al llarg del dia del començament de semestre s'activaran les teves aules virtuals al Campus.

Formes de pagament

El pagament dels cursos es fa amb targeta.

1. TPVV: pagament amb una targeta de crèdit o de dèbit de qualsevol entitat financera, mitjançant el TPVV (terminal de punt de venda virtual) de «la Caixa».

Informació sobre el desistiment de matrícula

Descomptes

Si us podeu acollir a algun d'aquests descomptes ho heu d'indicar en el moment de fer la matrícula.

• UOC Alumni: 10 % de descompte

Pots obtenir aquest descompte si has obtingut un títol oficial (de grau, llicenciatura, diplomatura, enginyeria o màster universitari) o un màster o postgrau propi a la UOC.

• UOC Alumni Premium: 15 % de descompte

Pots obtenir aquest descompte tots els membres d'Alumni Premium.

Assegurança gratuïta de matrícula

La UOC ofereix una assegurança de matrícula per defecte i gratuïta als estudiants que fan uns estudis de durada mínima d'un semestre i que resideixen a l'Estat espanyol. D'aquesta manera, si us trobeu en una situació imprevista i no podeu pagar la matrícula, la Universitat us ajuda a continuar amb els vostres estudis.

L'assegurança cobreix els estudiants de graus, màsters universitaris, especialitzacions, postgraus i màsters propis, cursos d'Assignatures per a cursar lliurement i del Centre d'Idiomes Moderns, diplomatures, enginyeries i llicenciatures.

+ Consulta la informació de l'assegurança gratuïta d'atur o malaltia per continuar estudiant

Concepte Preu
Preu del curs 327,00 €